Seniorzy

Zajęcia prowadzone metodą B.K.S. Iyegnara. Charakteryzują się precyzyjnością ustawień, korzystaniem z wielu pomocy oraz koordynacją oddechu z ruchem. Celem praktyki jest nie tylko poprawa fizycznej kondycji, uelastycznienie ciała i rozciągnięcie mięśni, ale również praca z oddechem, uspokojenie umysłu i głęboki relaks. Asany nie są zwykłymi ćwiczeniami, ale medytacją w ruchu. Poza korzyściami zdrowotnymi dają również stabilność psychiczną.


Joga dla seniorów

zajęcia dla tych, którzy uważają, że życie zaczyna się po 50. Potwierdzają powiedzenie, że nigdy nie jest za późno, żeby zacząć. Do tych zajęć nie trzeba mieć żadnego przygotowania, świetnej kondycji ani wyglądu modelki. Zajęcia są prowadzone w spokojnym rytmie z uwzględnieniem zmian, jakie zachodzą u osób powyżej 50. roku życia. Wykorzystujemy dużo pomocy, aby każdy był w stanie wykonać asanę.

Zajęcia dla seniorów pozwalają niwelować problemy złotego wieku, takie jak bóle głowy, kręgosłupa, kłopoty z zasypianiem, podbieganiem do autobusu, wchodzeniem po schodach. Dzięki nim uczestnicy lepiej czują swoje ciało, kontrolują ruchy, a także nabierają dystansu do otaczającego ich świata w sensie psychicznym. Wbrew pozorom osoby starsze bardzo dobrze radzą sobie na zajęciach, starają się wykonywać ćwiczenia jak najlepiej pod okiem doświadczonych trenerów